הפרעות בתפקוד המיני

10 שאלות גולשים בנושא » הפרעות בתפקוד המיני


9 בספטמבר 2010

הפרעות בתפקוד המיני

האם בגיל 52 חייב לקחת ויאגרה כל החיים .אני לא מעשן לא שותה .רץ גם הולך הרבה .הזקפה נגמרה יש לי כלי חצי סנטימטר בזבזתי אותו הרבה במין .אי אפשר לקבל זקפה בגילי ?או חייב טיפול כרוני .גם אין לי אשה לפעמים נערות .זהו סוף הדרך .אני מעוניין לזקפה רגילה מה הסוד ללא תרופות.ותוצאות של זקפה ממושכת .ומשיכה מינית.הכל נעצר לי.

admin
שלום,
לצערי, לא קיימות "תרופות פלא", וגם לא כאלה ש"מתקנות" את המצב.
קיימות תרופות או סוגי טיפול אחרים, לפני כל מגע מיני, או אפשרות לניתוח להשתלת תותב.
כל הנ"ל, כמובן, אחרי בירור אנדרולוגי.
בברכה,
דר' שי שפי
17 בינואר 2011

הפרעות בתפקוד המיני

שלום לך דר' שפי אני בן 27 נשוי ,הבעיה שלי היא שקשה לי להשאיר את הזקפה לאורך זמן רב(יותר מ3 דקות) וגם כל סקס אני גומר מהר, אשמח לשמוע את דעתך בעניין

admin
שלום,
יש להגיע לבירור וטיפול בהתאם לממצאים.
בברכה,
דר' שי שפי
18 בינואר 2011

הפרעות בתפקוד המיני

שלום דר'
אני בן 25 (סובל מלחץ דם גבוהה, מעשן מעט, לא שותה משקאות אלכהליים) בשנה האחרונה התקשתי להגיע לזיקפה אך ללא שום הסבר, אני די רגוע ואיןלי בעיות שמעיקות עליי, אך בכל פעם שאני מתחיל פעילות מינית (מזדמנת) הזיקפה מחזיקה בערך 30 דקות, בחלק מהמקרים פחות, בעיה זו תיסכלה אותי עד למצב שאיני מקיים יחסי מין מחשש שזה יקרה שוב, אציין שבזמן אוננות זה לא קורה למרות שהזיקפה לא חזקה במיוחד האם יש אפשרות לטפל בכזו בעיה?

admin
שלום,
אם אתה מתכוון ל-30 דקות, תבורך...
אם טעית והתכוונת ל-30 שניות, יש בעיה שצריך לברר, ככל הנראה פסיכוגנית.
בברכה,
דר' שי שפי
20 בפברואר 2011

הפרעות בתפקוד המיני

בעלי בן 62 בחודשים האחרונים יש לו בעיות זקפה ,קיום יחסי מין אחת לחודש ולעיתים אף יותר מזה.וכשזה קורה זה לוקח 2 דקות ולא יותר ואז הוא מסיים ,הדבר מתסכל אותו,האם יש טיפול

admin
שלום,
לאחר הערכה אנדרולוגית בסיסית, ניתן להמליץ על טיפול.
בברכה,
דר' שי שפי
5 באפריל 2011

הפרעות בתפקוד המיני

חוסר יכולת לגמור.הפרשה קטנה של הזרע אחרי תקופה ארוכה יותר.זאת אומרת שאני שם לב שרק אחרי 6 ימים לכל הפחות יש לי אפשרות לגמור וגם כך ההפרשה נמוכה.זאת אומרת שהטסטובטרון נמוך? אני בן 63 אחרי התקף לב משתמש כמובן בכדורים .וגם אלה יתכן שמורידים את הטסטוסטרון .מה יכול לעזור לי לתפקוד המיני?

admin
שלום,
למצב עלולות להיות סיבות נוספות, כולל טיפול תרופתי. יש לבצע הערכה מרפאתית, ובהתאם לה לטפל.
בברכה,
דר' שי שפי
14 ביוני 2011

בעיות בתפקוד המיני

דר' שפי שלום
אני התחלתי לקחת נורמיטן 25 מג ומאז אני מרגיש הפרעות בתפקוד המיני.
האם יש תחליף לתרופה הזאת או אפשר לקחת משהו כמו ויאגרה או סיאליס? או משהו טבעי?

admin
שלום,
נורמיטן בהחלט עלול לגרום להפרעות זקפה.
ברר עם הרופא המטפל אפשרות להחלפת טיפול, לפני שמנסים טיפול תרופתי בנוסף.
בברכה,
דר' שי שפי
10 באוקטובר 2011

הפרעות בזקפה

שלום רב,
אני יקצר ויגיע לנקודה , אני בן 22 לפני מס שנים עברתי חריתת אשכים (ביופסיה),וכיום והנני מקבל זריקה תוך שרירית של טסטוסטרון אחת ל20 יום , אני נמצא במעקב אצל אנדקרינולוג ואוראולוג , אך יש לי עדין הפרעות בתפקוד המיני , בקבלת זיקפה , למרות שהבדיקות שאני עורך הם תקינות .אפילו האנדו' המליץ לי לקבל את הזריקה אחת ל17 יום (קצת עזר), אני כן מרגיש חשק אך התפקוד והזיקפה לא מספיק כדי לקיים יחסים , לעיתים באמצע האקט יורדת הזיקפה , האנדו' נתן לי את כדורי הסיאליס , אך השפעתם מורגשת אבל לא ממש עוזרת יותר מידי , ברוציני לשוב על כך שכל הבדיקות תקינות הרמת הטסטוסטרון בנורמל , אפילו אני משלב ג'ל מריחה פעמים בשבוע ,לצערי כל המאמצים לא ממש עוזרים לי , אשמח מאוד לשמוע את עצתך ,

admin
שלום,
יש צורך בבירור מרפאתי.
בברכה,
דר' שי שפי
18 באוקטובר 2011

וריקוצלה והפרעות בתפקוד המיני

דר' שי שפי שלום ותודה על העזרה.
אני בן 24 ומטייל כרגע בחו"ל
לפניי כארבעה חודשים חשתי כאבים באשכים ולאחר בדיקה שעשיתי אובחנה אצלי וריקוצלה. לאחר קבלת הממצאים נאמר לי שאין צורך בטיפול כלשהו. בחודשיים האחרונים אני נמצא במערכת יחסים אינטימית. במהלך החודשיים הללו הרגשתי שהתפקוד המיני שלי לא טוב כפי שהיה בעבר אך לא ייחסתי לכך חשיבות רבה כל כך. במהלך השבועיים האחרונים חלה ירידה דרסטית בתפקוד המיני שלי שהחלה בשפיכה נורא מהירה והדרדרה עד למצב שכרגע אנחנו כבר לא מסוגלים לקיים יחסי מין משתי סיבות עקריות:
1. זקפה חלשה
2.שפיכה מוקדמת, עוד לפניי שאבר המין ממש זקוף ועוד לפניי החדירה.
אני נמצא כרגע בחו"ל וטיסתי חזרה מתוכננת מראש לעוד 10 ימים מהיום. ברצוני לדעת איך עליי לפעול בעת חזרתי לארץ והאם המצב הוא מצב חירום ועליי להקדים את טיסתי?
תודה

admin
שלום,
בעיית זקפה מטרידה ולא נעימה, אך בשום מקרה לא ניתן להגדירה כמצב חירום רפואי.
עם חזרתך, פנה לבירור.
בברכה,
דר' שי שפי
23 בדצמבר 2011

בעית בתפקיד המיני

שלום דר' שי שפי

בכלייה ימנית נמצא אצלי אבן גדולה בגודל 12מ"מ הרופא המטפל נתן לי להשתמש בתרופה בשם טומסלוין.
האם יש קשר בין לקיחת התרופה לחוסר בחשק המיני והפרעות בתפקוד המיני ? (חוסר חשק בקיום יחסי מין ובעיות זיקפה )

admin
שלום,
1. טמסולין יכול לעזור בפליטת אבנים קטנות בשופכן.
2. השימוש בו קצוב.
3. תופעות הלואי שתיארת אינן שכיחות, אך מוכרות. בכל מקרה הן הפיכות.
בברכה,
דר' שי שפי
3 בפברואר 2013

הפרעות בתפקוד המיני

אני בן 78 לאחרונה אובחנתי כסובל מפרקינסון. מזה כשנה אני נעזר בויאגר או סיאלים להשגת זיקפה ומזה כחדשיים הזיקפה נעלמה כליל. אשתי צעירה ממני במספר שנים ובריאה וחוסר יכולתי לקיים יחסי מין פוגע ביחסים ביננו. שאלתי : האם הדבר נובע מהגיל מהמחלה או שמה מסוג התרופות שנרשמו לי (pkmerz, dopikar azilect &.). האם קיים פתרון ע"י תוספת הורמונים?

ד"ר שי שפי

בתום בירור מרפאתי קצר, ניתן יהיה להתאים לך טיפול.

 


בברכה,
ד"ר שי שפי


שאלות נוספות בנושא: הפרעות בתפקוד המיני

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים


25 נושאים אקראיים שנשאלו בהם שאלות באתר

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים