שאלת כמיהה

2 שאלות גולשים בנושא » שאלת כמיהה


28 בנובמבר 2010

שאלת כמיהה

שלום דר' שי שפי ושבוע טוב!
אני בן 37 גיי בקשר זוגי עם אדם נשוי [הוא דו מיני]
מספר שנים הוא סובל מחוסר תשוקה מינית וזיקפה נעזר בכל מיני כדורים ואף נעזר בהזרקות לפין איתי למעשה הכל היה בסדר ולא היתה שום בעיה אבל עם הזמן הסקס בינינו ירד לגמרי ולאחרונה קיבל זריקת nebido ועבר יותר משבוע והוא טוען שאין שום השפעה שאלתי האם יכול להיות מצב שיהיה לו חוסר תשוקה מינית וזיקפה גם שהוא איתי ברצוני לציין שהוא תמיד היה אומר לי שהוא איתי הוא לא צריך שום עזרה אני למעשה הויאגרה שלו איך הכל נעלם פתאם אני יודע בוודאות מוחלטת כאשר אני נוגע בו אני מרגיש איך האיבר שלו מתקשה איך יכול להיות מצב כזה ואין חשק והאיבר מקשיח
אנא אשמח אם יתאפשר לך לענות לי בהקדם
תודה מקרב לב

admin
שלום,
קשה לענות על שאלותיך ללא בירור אנדרולוגי מלא לבן הזוג.
לפי התרופות שהוא קיבל / מקבל, נראה שקיימת בעיה, שאולי קשורה למצב של טסטוסטרון נמוך.
בברכה,
דר' שי שפי
29 בנובמבר 2010

שאלת כמיהה

שלום דר' שפי
תודה קודם כל על מתן תשובתך המהירה
ברצוני לציין שאדם זה סובל מרמה מאד נמוכה של טסטוסטרון האם ההשפעה של זה יכולה לפגוע בשני המינים [הוא נשוי] ציינתי שאיתי הכל היה בסדר ומשך הזמן גם זה ירד
קיבל זריקת ניבידו מהו זמן ההשפעה של זה כדי לקבל את רמת ההורמונים הנחוצה
הוא טוען שאין השפעה
תודה מקרב לב

admin
שלום,
הסידרום של T נמוך הוא מצב שעלול לפגוע בגברים.
ההשפעה של NEBIDO ניכרת לרוב עד שבוע לאחר ההזרקה הראשונה, לעתים רק לאחר ההזרקה השניה ותוך כדי התאמת המרווח שבין זריקות.
בברכה,
דר' שי שפי


שאלות נוספות בנושא: שאלת כמיהה

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים


25 נושאים אקראיים שנשאלו בהם שאלות באתר

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים