טסטוס' נמוך

24 בינואר 2010

טסטוס' נמוך

בן 65 סבלתי בעבר מדכאון ומאז נחלש כוח הגברא מזה 2 עשורים.כיום הטסטו' 8.2 ולפני 8 שנים 9.3.מדי פעם אני לוקח ויאגרה 50 אך השיפור לא משמעותי.בעהר הפנו אותי לשימוש במשאבה אך לא נעם לי.
ש א ל ת י היא האם אי לקיחת תוספת טסטוס' עלולה לפגוע בבריאותי ? הפ.ס א שלי נמוך–0.64.האם בלעדיו אחשף יותר למחלות לב או סוכרת?

admin
שלום,
לדכאון עלולה להיות השפעה ישירה על התפקוד המיני. במידה וטופל בהצלחה, לא אמורה להיות עדיין בעיה, למעט אספקטים מסויימים של תרופות ספיציפיות.
הטסטוסטרון שלך נמוך, או לפחות בתחום הנמוך של הנורמה (תלוי במעבדה). כדאי לבצע בירור מלא.
טסטוסטרון נמוך פוגע משמעותית בסיכויי ההצלחה של ויאגרה ודומיה. מעבר לכך, 50 מ"ג אינו מינון מקסימאלי.
טיפול בטסטוסטרון חייב להיעשות תחת מעקב מסודר; PSA הוא רק חלק ממנו.
לטסטוסטרון תפקידים רבים וחשובים בגוף הגבר. ראה באתר. קיים קשר בין טסטוסטרון נמוך למחלות שציינת.
בברכה,
דר' שי שפי

שאלות נוספות בנושא: טסטוס' נמוך

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים